מסכת סילבר לשיער: לשמירת הגוון והזנה לשיער שעבר הבהרה

מסכת סילבר לשיער

אם הגעת לפוסט הזה כנראה שיש לך שיער אפור, בלונדיני או לבן, ואולי את כבר משתמשת באותו “שמפו סגול” שנוצר במיוחד על מנת להילחם באותו פיגמנט הכתום שנוטה להופיע בגוונים האלו, במיוחד בשיער שעבר הבהרה. מצד שני, לפעמים שימוש בשמפו זה לא מספיק – ועל מנת להוסיף נפח והזנה לשיער שעבר הבהרה את תצטרכי להוסיף גם מסכת סילבר לשיער כחלק משגרת הטיפוח שלך.

אם יש לך שיער צבוע, יכול מאד להיות ששימוש במסכה לשיער ללא מלחים ייתן לך תוצאה מספיק טובה (היכנסי לקישור על מנת לקבל כמה המלצות). מנגד, אם השאיפה העיקרית שלך היא לשמור על גוון הבלונד – שימוש במסכת סילבר לשיער מציע פיתרון ממוקד יותר.

נתחיל מהבסיס.

היתרונות של מסכת סילבר לשיער

שמפו ומסכת סילבר נוצרו במיוחד לטיפול בשיער בהיר: בלונדיני, אפור או לבן , ובאופן ספציפי – להילחם בפיגמנט הכתום שנוטה להופיע בגוונים האלו. הפיגמנט הסגול שנמצא במסכה “מנטרל” את הפיגמנט הצהוב-כתום שמופיע כמה שבועות לאחר צביעת השיער, ולכן היא מושלמת עבור נשים עם שיער צבוע בגוון בלונד או פלטין, או בעלות שיער כסוף או לבן, שרוצות לשמור על מראה שיער טבעי וחי ללא צורך בצביעה נוספת.

אצל חלק מהמותגים סדרת המוצרים הזו נקראת “מסכה סגולה” או “פלטינום” – אבל בעיקרון כאשר מדברים על “מסכת סילבר לשיער” הכוונה היא לאותה מסכה שנלחמת בפיגמנט הכתום, שתהיה בדרך כלל עם נגיעה של פיגמנט סגול או כחול.

מומלץ כמובן לשלב את הטיפול עם שמפו סילבר.

איך מסיכת סילבר עובדת?

כאשר משתמשים במסיכת סילבר על השיער, הפיגמנטים הסגולים מהשמפו נספגים בגדילי ובזקיקי השיער. על ידי השארת המסכה על השיער לזמן ארוך יותר, תוכלי להתאים את גוון השיער שלך כמעט כאילו ביקרת שוב בסלון. רוצה אפקט אינטנסיבי יותר? פשוט השאירי אותה על הראש למשך זמן רב יותר, בדיוק כמו שהיית עושה עם צבע שיער לפני שטיפתו. וכן, זה עובד גם אם יש לך שיער חום או כהה.

מסיכת סילבר לשיער: המלצות

הנה רשימה של המוצרים הכי מומלצים. כל הלינקים הם לאתרים בריטיים שעושה משלוח חינם לישראל ומוכרים מוצרי שיער מקצועיים שלא ניתן לקנות בארץ (רק אצל מעצבי שיער מורשים, או במחיר סופר גבוה).

1. מסיכת בלונדיפייר של לוריאל פרופשיונל

מסכת סילבר לשיער

מסכת השיער הזו מסדרת Serie Expert של לוריאל פרופשיונל תוכננה במיוחד להזנה ולהגנה על שיער בלונדיני. המרכיבים הטיפוליים שבה עוזרים להחזיר את הברק הרב ממדי של שיער בלונדיני, וכתוצאה מכך תורמים למראה שיער בריא יותר. בנוסף, המסכה הזו מועשרת בתמצית גרגרי אסאי למניעת חמצון ופיגמנטציה של השיער, והיא מסייעת בשמירה על הצבע בין ביקורים בסלון, לקבלת שיער בלונדיני מבריק.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-11 פאונד ב-LookFantastic

2. מסכת So Silver של MATRIX

מסכת סו סילבר מטריקס

מסכת השיער הזו של מטריקס נלחמת בפיגמנט הלא רצוי ומנטרלת גוונים צהובים ועמומים בשיער שעבר טיפול הבהרה, ושומרת על הבלונד תוך שיפור הגימור, הזוהר והברק. מסכת השיער אידיאלית לבלונד בגוון 7 ומעלה, ומספקת ללשיער טיפול טבעי המשמר על הלחות הטבעית.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-12 פאונד ב-LookFantastic

3. מסכת בלונד אבסולו של קרסטס

מסכה בלונד אבסולו

מסכה סגולה עשירה לשיער בלונדיני טבעי או שעבר הבהרה, אשר חודרת לעומק סיבי השערה על מנת לנטרל תת גוון צהוב וקרזול לא רצויים. הפורמולה המושלמת מזינה באופן אינטנסיבי, משפרת את היופי הטבעי של השיער לתוצאה רכה ומבריקה יותר.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-188 ש”ח בסטרוברינט

אגב, הפרזנטורית המהממת של Kerastase אמילי רטאייקאוסקי צבעה את השיער שלה לבלונד במיוחד בשביל ההשקה של הסדרה המהממת הזו.

4. מסכת סילבר לשיער של Löwengrip

מסכת שילבר לשיער

הפכי את הבלונד שלך למושלם עם מסכת השיער “בלונד פרפשן” של מותג היופי השבדי Löwengrip – טיפול משמר צבע ומזין המסייע בנטרול הפיגמנט הכתום תוך הזנת לחות והוספת נפח אינטנסיבית. בשימוש חוזר, המסכה הזו מחזירה את רכות השיער, הברק והבריאות הכללית שלו עם תערובת עוצמתית של פרו-ויטמין B5 ושמן ארגן. ובתור בונוס, היא משאירה ניחוח נהדר של מנגו ואפרסק.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 19 פאונד ב-LookFantastic

המלצות נוספות

ואולי דווקא הפתרון נמצא אצלך במטבח? מוזמנת לקרוא את הפוסטים שכתבנו על מסיכת ביצה לשיער, ועל היתרונות של שימוש בשמן קוקוס על השיער – שתי תרופות סבתא שמאד זלזלתי בהן בהתחלה, אבל מסתבר שיש מאחוריהן גם הוכחות מדעיות ותוצאות מוצלחות. הם לא בהכרח מיועדים לשימור הגוון של שיער בלונדיני כמו מסיכת סילבר ספציפית, אבל שימוש במסכה לשיער מחומרים טבעיים הוא אחלה פיתרון למי שרוצה לחסוך כסף, ולהימנע מכימיקלים למיניהם.

וזהו להיום. מקווה שאהבת את ההמלצות. כמו תמיד, אשמח לשמוע ממך בתגובות במידה ואהבת (וגם אם לא), ואם יש לך רעיונות או המלצות נוספות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *