סניף סופר-פארם עודפים: טופ או פלופ?

סופר-פארם עודפים

הסניף שסופר-פארם לא רוצה שתכירו” – לפני כחודשיים ראיתי את הכותרת הזו בידיעות אחרונות, וישר התרגשתי. סניף סופר-פארם עודפים ראשון בישראל, שיציע את מיטב המוצרים במחירי אאוטלט, כנהוג בחו”ל? אז זהו, שפחות.

מתוך הכתבה:

ל”ידיעות אחרונות” נודע כי רשת הפארם מפעילה לראשונה חנות עודפים, במתחם הקניות מבנה גן שמואל, בו פועל סניף של סופר-פארם עצמה. בחנות, הפועלת גם בשבת כמו המתחם כולו, מגוון מוצרים שעל רובם תווית של המחיר ה”רגיל”, ותווית אדומה עם המחיר המוזל. המחירים אטרקטיביים מאוד, ובהם משקפי שמש ב-25 שקל, שמן גוף לתינוק בייבי כיף ב-15 במקום 24.9, המחיר המוטבע עליה, משחת שיניים קולגייט טוטל ב-7.9 שקלים במקום 21.9, אורביטול פלואוריד ב-5 שקלים, מברשות דנטליות ב-15 במקום 37.9, ופמפרס פרימיום מידות 4-5 ב-100 שקל ל-4 חבילות.

לאחר בירור מול סופר-פארם, נראה שמדובר בחנות המאפשרת לרשת להמשיך למכור סדרות טואלטיקה וקוסמטיקה שיצאו מהמלאי, מוצרים שנמכרו כמהדורה מוגבלת וכבר אין להן מקום, או מוצרים שעברו מיתוג מחדש והישן יצא מהמגוון. כאמור בגלל כל זה, המחיר אמור להיות יותר זול מהרגיל. הלכתי לבדוק.

סניף סופר פארם עודפים
החנות

“סופר פארם עודפים” סניף גן שמואל

אז הלכתי לבדוק. החנות נמצאת במתחם גן שמואל, כעשר דקות נסיעה מחדרה. במקום נמצא סניף מאד גדול ומרשים של סופר-פארם, וכחמישים מטר ליד, בין סניף “קפה קפה” ל-“הום סנטר”, נמצאת החנות הזו. אני כותבת חנות, אבל מדובר בחדרון, לא יותר מ-30 מ”ר לדעתי.

אגב, מאז הכתבה ב-ynet כבר שינו את שמה רשמית ל-“סופר-פארם עודפים”, והכיתוב מתנוסס על השלט מעל החנות.

חווית הקנייה אכן מאד בסיסית, כמו שהייתי מצפה מחנות עודפים. המקום צפוף, הקופה ממוקמת במרכז החנות בצורה כזו שאם יש כמה אנשים שעומדים בתור, מאד קשה לזוז, והמדפים קצת מבולגנים, בצורה שמזכירה מכולת של שנות ה-80. אבל עד כאן כצפוי.

הבעיה מבחינתי הייתה המחירים. כי אם כבר הלכנו על אאוטלט, אז אני מצפה למחירי אאוטלט. נכון, המחירים היו קצת יותר זולים מהרגיל – מצאתי לדוגמה את שמפו אלביב טוטל ריפר של לוריאל ב-10 שקלים, במקום 12.90 בממוצע במבצע בסניפים הרגילים, או מארז של שלוש מברשות שיניים קולגייט ב-8 שקלים (באתר של סופרפארם מצאתי את אותו המוצר ב-9 שקלים) – אבל בשביל לחסוך שקל וחצי אני לא הולכת לנסוע במיוחד לפאקינג גן שמואל.

אגב, מוצרי איפור וטיפוח, עליהם באמת יש מספיק מקום לחסוך, בקושי ראיתי. וגם בטואלטיקה, המבחר היה מאד דל. אסייג ואומר שאולי זה תלוי תקופה, ואם יצא לי להיות באיזור בהזדמנות אחרת אבדוק שוב ואעדכן את הפוסט. וכמו תמיד, ואשמח לתגובות שלכן במידה ויצא לכן לבקר.

בקיצור – לא הייתי ממליצה. אם את במקרה באזור, הייתי נכנסת לחפש איזו מציאה ולחסוך כמה שקלים. אבל לבוא במיוחד כמו שמשתמע מהכתבה, בטוח שלא. אם את כבר משקיעה את הזמן, הייתי ממליצה להקדיש אותו על מנת לחפש מציאות באמזון, או לעוף על אסוס. באונליין המבצעים הרבה יותר טובים, ולא צריך לחפש חנייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *