דרמה רולר לפנים: איך זה עובד + ארבעת המכשירים הכי מומלצים

דרמה רולר לפנים

מכשיר דרמה רולר לפנים הוא מכשיר ביתי לטיפול בעור במחטים זעירות. הוא מסייע בהצערת העור, טיפול בצלקות אקנה והפחתת סימני ההזדקנות, הכל באמצעות עידוד יצירת הקולגן בעור על ידי דקירה שלו באמצעות מאות מחטים זעירות. אבל האם זה באמת עובד?

הטיפול הזה, בשמו המקצועי Microneedling (מיקרו-מחטים), הוא תהליך שתוכנן במקור לביצוע על ידי רופאי עור. כיום הוא נעשה בעיקר באופן ביתי, וצבר פופולריות רבה בשנים האחרונות כטיפול עור נגיש, יעיל ויחסית ולא פולשני.

אז היום נדבר על היתרונות של טיפול במכשיר דרמה רולר לפנים, נסביר איך להשתמש בו בקלות ובאפקטיביות, ונמליץ על המכשירים המשתלמים.

מה זה דרמה רולר לפנים?

דרמה רולר הוא מכשיר לטיפול בעור, בקצהו האחד ידית ומצדו השני גלגלת שעל המשטח שלה מותקנות מאות מחטים קטנות ועדינות, באורך של כ-0.1 מ”מ.

הפעם הראשונה בה הטכנולוגיה התגלתה הינה בשני מחקרים שנעשו בשנות ה-90 (מקור) אשר בחנו את השימוש במחטים לטיפול ברקמה מצולקת, אבל רק בשנת 2005 בוצע המחקר האמיתי הראשון לגבי שימוש ספציפי עם דרמה רולר לפנים (מקור).

איך זה עובד?

במהלך טיפול בדרמה רולר, המכשיר משתמש במחטים המיקרוסקופיות על מנת לייצר מאות חרירים זעירים בשכבה המחוספסת החיצונית של העור (Stratum Corneum), ועושה זאת מבלי לפגוע בשכבת האפידרמיס. החורים שהמחטים יוצרות בעור זעירים ונחשבים לשטחיים, כך שהטיפול אינו נתפס כפולשני.

הדקירות הזעירות והמבוקרות בעור מובילות לדימום ברמה השטחית של העור, מה שמעורר את תגובת הריפוי הטבעית של העור. מחקר משנת 2016 (מקור) מצא כי הטיפול הזה בעצם גורם לעור באזור המטופל לייצר חלבוני קולגן ואלסטין חדשים בשכבת העור הפפילארי, וכן גורם ליצירת נקבוביות חדשות והגברת זרימת הדם.

אלו, בתורם, מייצרים השפעה חיובית על טיפולים הקשורים להקטנה של נראות צלקות, העלמת כתמי אקנה, הצערת העור וטשטוש סימני מתיחה.

עוד מצאו המחקרים כי עור שטופל בארבע פגישות מיקרו-נידלינג כאלו, בהפרש של חודש זו מזו, הוביל לעלייה של כ-400 אחוז בקולגן (מקור).

איך משתמשים בדרמה רולר לפנים?

עבור שימוש במכשיר דרמה רולר לפנים ביתי, יש לבצע את ההנחיות שיבואו בחוברת ההפעלה של המכשיר. בדרך כלל הטיפול כולל את השלבים הבאים:

  • הוציאי את מכשיר הדרמה רולר מהאריזה.
  • רססי אותו בתמיסה אלכוהול ושטפי במים חמים על מנת לחטא את המכשיר לפני תחילת השימוש.
  • הכני את עורך לטיפול בעזרת שטיפה בתמיסת חיטוי או מלח.
  • עברי עם המכשיר על עור הפנים, פעם אחת מלמעלה למטה, פעם אחת מצד לצד ופעם באלכסון.
  • לאחר שהעור נהיה אדמדם, יש לרחוץ שוב עם תמיסת החיטוי.
  • רססי שוב את המכשיר בתמיסה אלכוהול ושטפי במים חמים על מנת לחטא אותו.
  • תני למכשיר להתייבש והחזירי לאריזה.

כאשר משתמשים במכשיר דרמה רולר לפנים,נהוג לחלק את הטיפול לחמישה חלקים:

  • החלק הימני של המצח ולחי ימין.
  • החלק השמאלי של המצח ולחי שמאל.
  • מתחת לעין ימין ולחי ימין התחתונה.
  • מתחת לעין שמאל ועין שמאל התחתונה.
  • סביב הפה.

לאחר השימוש במכשיר, ניתן למרוח סרום לפנים או קרם לחות על העור. זה אפילו מומלץ, מכיוון שטיפול המייקרו-נידלינג מאפשר שימוש אפקטיבי יותר של חומרים שונים כמו ליפו-פפטידים וחומרי אנטי אייג’ינג שונים בצורה טרנסדרמלית (דרך העור) – כך שבצורה זו, שהאפקטיביות של אותם סרומים או קרמים הולכת להיות גבוהה יותר.

בחירת המכשיר המומלץ עבורך

בשוק יש המון אופציות טובות, שמשתנות בהתאם לרמת המורכבות, המחיר והאפשרויות שהם מציעים.

כדי לעשות קצת סדר בדברים, עברנו על הביקורות והדירוגים באתרים השונים, וצמצמנו את הרשימה ל-4 מכשירי הדרמה רולר הכי מומלצים, בהתאם לצרכים שלך.

הכי טוב: מכשיר דרמה רולר לפנים של BeautyBio, כ-199 דולר

דרמה רולר מומלץ

זהו המכשיר המומלץ כמעט בכל סריקה ברשת, וזה לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהוא נוצר על ידי הממציא ובעל הפטנט של טכנולוגיית המיקרו-נידלינג. המכשיר המתוחכם הזה משתמש ב-540 מחטים זעירות על עורך ומשפר את יכולת הספיגה של העור פי 200 (!), אך היתרונות לא נעצרים שם. הוא גם מספק טיפול באור LED אדום, מושלם למלחמה בזיהומים ודלקות, ומעודד את ייצור הקולגן. בנוסף, אפשר לרכוש לו ראשים שונים עבור הגוף, העיניים והשפתיים, כך שתוכלי להשתמש בו בכל הגוף.

מומלץ לטיפול בצלקות אקנה: המכשיר של Sdara, כ-19 דולר

דרמה רולר לפנים

זה מכשיר הדרמה רולר לפנים הכי נמכר באמזון , ונראה לי שזה אומר הכל. הביקורות עליו נלהבות, במיוחד לגבי הצורה בה הוא עוזר לטפל בצלקות אקנה ונזקי שמש. וכן, הוא גם ממש ממש זול, ומתגאה במחטים בגודל הכי מומלץ על ידי רופאי עור – 0.25 מ”מ.

הכי טוב למתחילות: דרמה רולר של StackedSkincare, כ-30 דולר

מכשיר דרמה רולר

מתחילות שרוצות להתנסות עם טיפול דרמה רולר צריכות לבדוק את המכשיר הזה, שנוצר על ידי קוסמטיקאיות. הכלי פשוט לשימוש הזה מספק את כל היתרונות הבסיסיים של מיקרו-נידלינג שאת מחפשת (עור מוצק יותר, נקבוביות מוקטנות, וכל מה שכבר סיפרנו) באמצעות מחטים בגודל 0.2 מ”מ. הגודל והצורה שלו עושות אותו הכי קל לשימוש מכל האופציות שראינו, והוא עובר בצורה חלקה אפילו על חלקי הפנים הכי קשים שיש.

הכי זול: דרמה רולר מטיטניום של Healthy Care, כ-12 דולר

דרמה רולר לפנים

זה לגמרי מובן שכנראה את לא תרצי להשקיע הרבה כסף במכשיר שמעולם לא ניסית, ולא בטוחה אם תאהבי. וזה מה שטוב במכשיר הזה, הוא ממש קליל על הארנק. עם 540 מחטים בגודל של 0.25 מ”מ, ניתן להשתמש בו גם על הפנים וגם על הגוף. סופר משתלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *